Ile razy słyszałeś, że najlepszym klientem jest klient z “polecenia”? Social media to już nie tylko komunikacja ze znajomymi i rozrywka. To właśnie w mediach społecznościowych odbywa się cały marketing rekomendacji i dzielenia opiniami, na skalę dotychczas nieosiągalną żadną tradycyjną formą reklamy.
Obecność firmy na portalach społecznościowych należy przemyśleć i zaplanować w czasie. W zależności od obranego celu i branży, możemy skupić się na wsparciu sprzedaży, budowaniu wizerunku czy monitoringu konkurencji.
Social media pomógł ci zbudować więź i zlojalizują twojego klienta w czasie. Zadowolony klient łatwo może stać się ambasadorem marki i poleca? twoje produkty czy usługi dalej, co jest najlepsza formą promocji każdego biznesu.
Social media mają za zadanie zbudować społeczność wokół twojej firmy. Twórz wartościowe i przykuwające uwagę treści, a zdobędziesz zainteresowanie i sympatię wśród swoich klientów, którzy będą polecać cię dalej. Pozwól na wyrażanie opinii i dzielenie się doświadczeniami związanymi z produktem i usługą. Tworzymy wartościowe i przykuwające uwagę treści, zdobywamy zainteresowanie i sympatię twoich klientów.
Komunikacja online sprawia, że treści jakie publikujesz nie mają żadnych ograniczeń. Im ciekawszy content, tym większy zasięg, a dzięki wzajemnym powiązaniom sieci społecznościowych, ta samą treść możemy publikować w wielu kanałach jednocześnie, potęgując efekty i zasięg. A wszystko to precyzyjnie określone względem celu i twojej grupy docelowej.
Zdobywaj informacje o swojej ofercie i produktach w czasie rzeczywistym, z niezliczonej ilości źródeł. Jeszcze nigdy pozyskiwanie opinii, bezpośredni kontakt z klientem oraz odpowiadanie na jego potrzeby nie było tak łatwe, szybkie… i tanie. Wystarczy powierzyć to zadanie doświadczonemu zespołowi specjalistów.
Każdy z portali społecznościowych odpowiada na inne potrzeby kreowania wizerunku, a wybór kanału zależy od branży w jakich działasz. To co łączy obecność firm w social media, to wizerunek marki otwartej, skracającej dystans oraz inwestującej w relacje ze swoimi klientami. Zostań partnerem, doradcą, specjalistą – odpowiadaj na potrzeby, rozwiązuj problemy!
Interakcja, to słowo klucz mediów społecznościowych. Działasz na wielu płaszczyznach jednocześnie, zdobywasz polubienia, komentarze, reakcje, wyświetlenia – zbierasz opinie i rozmawiasz ze swoimi klientami „na żywo”. Umiejętne zaplanowanie tego typu działań w czasie, przekuwa zainteresowanie na trwałą lojalność i zaufanie względem twojej firmy.
Płatne działania promocyjne z social media są niczym marzenie każdego reklamodawcy. Określamy obszar (co do kilometra), wiek, płeć, zatrudnienie a nawet stan cywilny czy posiadanie zwierząt domowych. Każdy biznes znajdzie precyzyjnie własną grupę docelową. Budżet reklamowy warto powierzyć specjalistom znającym wszystkie tajniki narzędzi płatnej reklamy.
Utworzenie firmowego profilu Facebook to pierwszy krok zaraz po budowanie strony internetowej. Obecność firmy na Facebooku to w tych czasach niemal obowiązek każdego nowoczesnego biznesu, a możliwości działań na portalu są nieograniczone.
Prowadzenie profilu na Facebook można podzielić na dwa elementy: wartościowy content marketing oraz sprawna komunikacja. Content marketing odpowiada za wizerunek i profesjonalizm, komunikacja na budowanie relacji oraz zdobywanie sympatii wśród klientów. Facebook to również możliwość podzielenia się własną opinią oraz dostęp do opinii innych użytkowników. To dzięki takim aktywnościom budujemy sieć klientów z polecenia. Ale to nie wszystko! Atrakcyjny fanpage wspierany budżetem reklamowym Facebook Ads, w połączeniu z mierzeniem statystyk i analizą danych to gwarantowany sukces i zwrot z inwestycji w social media. Pracujemy w całej Polsce.
Oczywicie, tak! Trzeba przy tym pamiętać, że skuteczność tych działań zależy od branży w jakiej działamy. Wszystkie branże, w których konsumpcja treści odbywa się “wzrokowo”: restauracje, hotele, moda, rękodzieło, parenting, fitness …korzystając z możliwości publikacji atrakcyjnych zdjęć i filmów video, odwołuję się do emocji swoich klientów, ocieplają wizerunek i wzbudzają “chęć posiadania”, robiąc pierwszy krok w pozyskiwaniu nowych klientów.
Najszybciej rosnąca liczba użytkowników Instagrama w Polsce to młodzi ludzie w wieku od 15 do 25 lat. Dla firm kierujących swoją ofertę do tej grupy docelowej, Instagram powinien stać się kluczowym elementem działań marketingowych. W czasach powszechnego braku zaufania do tradycyjnych form reklamy oraz ad-blocków, trudno nie docenić tej formy komunikacji i budowania relacji z klientem.
Wychodząc naprzeciw branżom wąskich specjalizacji, działającym głównie w obszarze B2B pojawia się LinkedIn. Jest to portal wyłącznie biznesowy, a przewagą zdobywa ten, którego aktywność i treści są realną korzyścią w podnoszeniu kwalifikacji zawodowych swoich odbiorców. Budowa profesjonalnego wizerunku firmy oraz gromadzenie wartościowego contentu i bazy wiedzy branżowej, to cele realizowane poprzez aktywność na LinkedIn. LinkedIn to również możliwość skutecznego i precyzyjnego poszukiwania pracowników, co staje się dla wielu branż poważnym wyzwaniem wczasach “rynku pracownik”.
Przemysł gazowo-naftowy, samochodowy, branża IT, firmy produkcyjne – poszukujesz wyspecjalizowanych pracowników?Skorzystaj z LinkedIn.
YouTube to druga najpopularniejsza wyszukiwarka w Polsce zaraz po Google. Co więcej, dobrze opisane treści video publikowane na YouTube mają szansę pojawić się na konkretne zapytania w klasycznej wyszukiwarce Google, i to na pierwszej stronie wyników!
Kanał YouTube to wyższe pozycje twojej strony internetowej w wyszukiwarce oraz szansa na dotarcie do szerszego grona odbiorców, gdyż coraz większa liczba użytkowników internetu woli oglądać content niż go czytać. Własne treści video można dodatkowo promować na innych kanałach serwisu powiązanych tematycznie z twoją branżą. Narzędzie Google Ads umożliwia targetowanie reklam w sieci YouTube na konkretne słowa kluczowe w opisach filmów i emitować przed nimi własne materiały video.
Piksel konwersji dostarcza nam danych na temat zachowań użytkowników na twojej stronie internetowej, po przejściu z reklamy na Facebooku. Jego wdrożenie jest niezbędne by efektywnie zarządzać budżetem reklamowym Facebook Ads. Konfiguracja piksela odbywa się za pomocą fragmentu kodu umieszczonego na stronie, który łączy informacje o użytkownikach Facebooka z ich aktywnością po kliknięciu w reklamę. Mamy dostęp do szczegółowego monitoringu zdarzeń na stronie, prowadzących lub zamykających konwersję, i wykorzystujemy te informacje by precyzyjnej wyznaczać grupy odbiorców reklamy oraz generować i domykać sprzedaż. Jakie produkty oglądał użytkownik na twojej stronie internetowej? Czy dodał produkt do koszyka, ale nie dokończył zakupu? Czy wypełniał formularz kontaktowy ale nie wysłał? Wszystkich tych informacji dowiesz się z danych gromadzonych przez piksel konwersji i wykorzystasz je by zarabiać więcej.
Remarketing to jedno z najważniejszych i najskuteczniejszych działań marketingu internetowego. Profiluje kampanie reklamowe do osób, które odwiedziły już twoją stronę internetową i kieruje do nich trafne i spersonalizowane reklamy. Stosowanie remarketingu na Facebooku to podstawowa funkcja wykorzystania piksela konwersji. Mamy możliwość utworzenia dedykowanej kampanii reklamowej składającej się z produktów jakie na stronie oglądał klient, lecz nie dokończył zakupów. Nie ma skuteczniejszego sposobu na skłonienie użytkownika do zakupu, który opuścił naszą stronę. Klienci rzadko kiedy konwertują przy pierwszym kontakcie ze stroną czy produktem. Im wyższa wartość transakcji lub większa konkurencja w branży, porównują ze sobą wiele ofert przed podjęciem decyzji zakupowej. Remarketing ma za zadanie sprowadzić ich na twoją stronę z powrotem by dokonali konwersji.
Targetowanie to proces typowania i zawężania grup docelowych w kampanii reklamowej. Komunikujemy się wyłącznie do osób, które określimy jako potencjalnie najbardziej zainteresowanych naszą ofertą. To jedna z głównych przewag reklamy internetowej nad tradycyjną, gdzie nie mamy kontroli nad tym kto zobaczy billboard, dostanie ulotkę czy usłyszy spot w radio. Tutaj każdy wydatek jest odpowiednio optymalizowany i mierzony. Dzięki targetowaniu Facebook Ads możemy określać odbiorców na podstawie dziesiątek zmiennych, a samych grup mogą być tysiące. Sprzedajesz buty do biegania – wyświetlaj się tylko dla biegaczy, sprzedajesz nowe mieszkania – skoncentruj się na osobach zaręczonych bądź świeżo po ślubie. Targotowanie to również ciągłe testy nowych grup docelowych i mierzenie efektu z poszczególnych budżetów reklamowych. To doskonała metoda diagnozowania rynku i określania profilu „idealnego klienta”, który wykorzystujemy do budowy długofalowych strategii marketingowych firmy.
Wszyscy użytkownicy mediów społecznościowych są precyzyjnie przypisani do własnego miejsca zamieszkania lub położenia. Geolokalizacja to targetowanie reklam do osób na wybranym terenie, jaki określa obszar działalności firmy. Mamy możliwość określenia kraju, województwa, miasta a nawet ulic i dzielnic. Bardzo ciekawą formą geotargetowania jest również fizyczne oznaczenie punktu na mapie oraz promienia wokół niego (w kilometrach), na którym chcemy wyświetlać nasze reklamy. Może to być adres sklepu stacjonarnego, restauracji biura sprzedaży czy siedziba firmy. Przygotowując kampanie e-commerce dla sklepów internetowych możemy utworzyć wiele grup reklamowych o różnych parametrach geolokalizacyjnych i testować ile kosztuje wygenerowanie konwersji na poszczególnych obszarach. Tym sposobem optymalizujemy kampanie przenosząc budżety reklamowe tam gdzie generują one największe zwroty z inwestycji.
Agencja social media Szczecin / Prowadzenie profilu facebook Szczecin / Prowadzenie profilu instagram / Reklama w Social Media
Relacje oparte są na zaufaniu. Zaufanie napędza przychody. Spraw by Twoi Klienci, byli Twoimi fanami.