Wprowadzenie W szybko rozwijającym się świecie rozwoju stron internetowych, deweloperzy nieustannie poszukują najbardziej efektywnych sposobów tworzenia witryn, które są szybkie, skalowalne i łatwe w utrzymaniu. Jedną z takich innowacji, które pojawiły się w ostatnich latach, jest headless CMS, który, w połączeniu z nowoczesnymi frameworkami JavaScript, może zaowocować niezwykle szybkimi i wydajnymi witrynami. W tym kompleksowym […]
Czytaj dalejPodejście MACH (Microservices, API-first, Cloud-native, Headless) to nowoczesna koncepcja tworzenia aplikacji i systemów informatycznych, która pozwala na osiągnięcie większej elastyczności, skalowalności i wydajności. Działa to na korzyść firm działających w konkurencyjnym środowisku, gdzie szybkość i innowacyjność są kluczowe. Korzystanie z usług opartych o API, takich jak Algolia, jest zgodne z podejściem MACH. Usługi oparte na […]
Czytaj dalejW dzisiejszych czasach większość ludzi korzysta z Internetu jako głównego źródła informacji o produktach i usługach, w tym także o restauracjach. Dlatego też, posiadanie wysokiej widoczności w Internecie jest niezwykle ważne dla każdej restauracji, która chce przyciągnąć nowych klientów. Inwestując niewielkie kwoty w płatne reklamy w social media oraz Google, restauracja może zdobyć nawet 500 […]
Czytaj dalej4,45 mln wyświetleń reklam, ponad 58 tys. unikalnych użytkowników na stronie i wszystkie apartamenty wyprzedane w 8 miesięcy – to w skrócie efekty naszych działań marketingowych dla Silamar Niechorze. O inwestycji Silamar Niechorze to pierwsza inwestycja deweloperska zrealizowana przez spółkę SILAMAR SP. Z O.O. SP. J., składającą się przez wspólników o wieloletnim doświadczeniu na rynku […]
Czytaj dalejRynek usług księgowych online oraz narzędzia jakimi posługują się jego pracownicy wymaga najwyższego poziomu precyzji, szybkości i intuicyjności. Zwłaszcza w czasach gdy prawodawstwo w zakresie opodatkowania podlega tak znaczącym przemianom.
Czytaj dalejHS DOM to rodzinna firma z ponad 25 letnimi tradycjami na deweloperskim rynku Małego Trójmiasta. Spółka przez lata realizowała kameralne inwestycje na terenie Rumi i Redy, przykładając ogromną uwagę do jakości budynków, komunikacji z Klientami, pracownikami oraz dostawcami. Misją firmy jest tworzenie ponadczasowych i ponadprzeciętnych inwestycji oraz rozwój pozytywnej marki opartej na uczciwości oraz zaufaniu. HS […]
Czytaj dalejKatamarany Zatoka to jedna z inwestycji deweloperskich położonych w pasie nadmorskim, którą mieliśmy przyjemność wspierać w zakresie marketingu internetowego. Inwestycja zrealizowana została przez duńską spółkę KOWO Udvikling, stawiającą na tworzenie koncepcji deweloperskich w myśl maksymy wartości dodanej, wyłącznie w świetnych lokalizacjach i najwyższej jakości wykonania. Spółka tworzy obiekty wpisujące się harmonijnie w otoczenie, czerpiące garściami […]
Czytaj dalejZ przyjemnością informujemy naszych Klientów i Partnerów o dopełnieniu formalności koniecznych do uzyskania statusu Certyfikowany Partner Google. Mimo, że prowadzimy z powodzeniem liczne kampanie Google ADS już od wielu lat, nasze działania nastawione były na ciągły rozwój Klientów, a mnogość zadań i pomysłów skutecznie oddalała nas od potrzeby uzyskania statusu. Dziś możemy już jednak ogłosić, […]
Czytaj dalejSENCOR to firma wywodząca się z Japonii, mająca już od lat 60-tych bogatą historię innowacyjnych produktów. Obecnie to marka podążająca za światowymi trendami i innowacyjnością w zakresie produkcji sprzętu elektronicznego oraz agd. SENCOR dostarcza produkty do ponad 55 krajów na świecie, oferuje szeroki asortyment w branży artykułów gospodarstwa domowego, zdrowia i urody, elektroniki użytkowej, rtv, tabletów oraz elektroniki samochodowej. Klient uzyskał rewelacyjne wyniki dzięki wdrożeniu kampanii opartej o landing page e-commerce.
Czytaj dalejLG, koncert elektroniczny z Korei Południowej generujący przychody ponad 53 mld dolarów rocznie, poinformował oficjalnie o zakończeniu produkcji smartfonów. Jak donosi amerykański Forbes LG był 3 producentem na tym rynku, stanowiącym około 11 % sprzedaży smartfonów w tym kraju. Sam biznes, nie był jednak rentowny przez 6 kolejnych lat, notując ponad 4,5 miliarda strat i […]
Czytaj dalejZ przyjemnością odnotowaliśmy zakończenie sprzedaży inwestycji deweloperskiej Villa 44, realizowanej w Świnoujściu przez firmę TLS Developer, znanego szczecińskiego dewelopera. Villa 44 to prestiżowa inwestycja składająca się z 24 apartamentów, położona w dzielnicy z historyczną tradycją budynków willowych. Projekt architektoniczny w idealny sposób wpasował się w sąsiednią zabudowę, a przy tym budynek jest pełen nowoczesnych technologicznie […]
Czytaj dalejJak aplikacja Figma zmieniła sposób współpracy przy projektowaniu interfejsów. Figma jest aplikacją internetową (działającą przez przeglądarkę lub program na komputerze) służącą do projektowania stron i sklepów internetowych, aplikacji mobilnych a nawet ilustracji wektorowych. Przetwarzanie danych odbywa się on-line na serwerach firmy, interfejs jest doskonale zoptymalizowany, działa dużo szybciej niż popularny Sketch. Figma umożliwia jednoczesną pracę […]
Czytaj dalejZ przyjemnością odnotowaliśmy sprzedaż 60-tego domu w inwestycji Słoneczne Wzgórze w Kołobrzegu. Wygenerowanie sprzedaży o wartości około 30 mln zł to sukces całego zespołu spółki KTK Nieruchomości S.C. oraz wszystkich podmiotów zaangażowanych w realizację projektu. W zakresie marketingu, kluczowa okazała się stała praca, generowanie treści, promowanie w Social Media, Google ADS, obecność na portalach branżowych […]
Czytaj dalejRynek nieruchomości zdecydowanie nie należy do najłatwiejszych. Czynników warunkujących czy inwestycja zostanie uznana przez klientów za atrakcyjną są dziesiątki, a całkowite zapanowanie nad nimi wymaga analizy i doświadczenia. Dlatego też powinniśmy wytypować te, nad którymi możemy przejąć kontrolę, jak choćby właściwa prezentacja inwestycji oraz jej promocja w internecie. Bezsprzecznie, dla klientów zainteresowanych Twoją ofertą, pierwszy […]
Czytaj dalejJak wyglądało pozycjonowanie w przeszłości? Pozycjonowanie stron internetowych to temat owiany dość złą sławą. Wynika to z ogromu firm działających na rynku usług seo oraz sem. Firmy te, często nie wywiązywały się dobrze z zadań, korzystały z nachalnego marketingu, nie dostarczały efektów oraz wykorzystywały skomplikowane umowy. Jednak ten dział marketingu internetowego w ostatnich latach dość […]
Czytaj dalejWielu naszych klientów zadaje pytanie, w jaki sposób rozpocząć prace nad stworzeniem firmowej strony internetowej? Chcielibyśmy w kilku krokach przedstawić, jak wygląda taki proces w G2 TEAM. W artykule opiszemy proces pracy nad firmową stroną internetową dla małej lub średniej firmy. Wskażemy konieczne kroki oraz cele które warto zrealizować tak, aby inwestycja w stronę oraz e-marketing przyniosła jak największe korzyści finansowe oraz wizerunkowe.
Czytaj dalejNiemal 1,2 miliarda aktywnych użytkowników dziennie, czyli ponad 32 razy więcej niż liczy populacja Polski – tak przedstawiają się dane Facebooka we wrześniu 2016 roku. Media społecznościowe skupiają ludzi z całego świata, niezależnie od poglądów, płci, wieku, zainteresowań, co z perspektywy marketerów daje ogromne pole do popisu. Społeczność internetowa to zdecydowanie najbardziej obiecująca grupa odbiorców dla firm z każdej branży.
Czytaj dalejOd narodzin Internetu, do miejsca, w którym jesteśmy obecnie minęło ponad 50 lat i chyba jedynie prawdziwi wizjonerzy przewidywali, że technologia globalnego połączenia sieci komputerowych rozwinie się tak dynamicznie. Współcześnie trudno wyobrazić sobie jak wyglądałoby życie zwykłego człowieka bez technologii bazujących na rozwiązaniach sieciowych. Ale Internet to także niezwykle ważne narzędzie w rękach marketingowców i przedsiębiorców.
Czytaj dalej